Ofte stillede spørgsmål  

Find svar vedr. Superfit Mor's app:

Hvordan får jeg app'en på min enhed?

Vores app hedder Simplero (ikke Superfit Mor). Hent den i App Store (Apple) eller Google Play (Android).

Brug de to pink knapper herover eller søg på 'SIMPLERO', der hvor du normalt henter dine apps og download Simplero app’en.

Log ind i app'en med dit personlige password fra dit program.

Er alle Superfit Mor's programmer tilgængelige i app'en?

Flad Mave Online 2.0, Superfit Bækkenbund, Superfit Gravid, Online Bootcamp og TrilleToning samt kogebøgerne 'Sund aftensmad for små og store (forår/sommer og efterår/vinter)' er tilgængelige i app'en.

NB: Den gamle version af Flad Mave Online (FMO 1.0) er desværre ikke tilgængelig i app'en, da den ligger i et andet format, der ikke er konvertibelt til app'en. 

Hvem kan bruge app'en?

App'en er for deltagere på Superfit Mor's online træningsprogrammer.

Så først skal have et personligt login til et eller flere af træningsprogrammer. Det får du ved at købe adgang her.

Husk det er ikke et abonnement. Du får ubegrænset adgang til det program, du vælger.

Hvad hvis jeg har mere end ét program?

Når du logger ind i app'en, dukker alle de programmer du har købt hos Superfit Mor samlet frem i app'en. 

 Vær opmærksom på, hvis du har dine programmer i mere end én Simplero profil.

Skal jeg være logget ind via en browser, før jeg kan bruge app'en?

Ja, før du bruger app'en første gang skal du have været logget ind i dit pågældende program via en browser. Så kan app'en nemlig genkende dig. 

Brug gerne disse links:

Dette behøver du dog kun at gøre én gang.

Er det nødvendigt, at jeg bruger app'en?

Nej, du skal ikke bruge app'en. Du kan sagtens blot logge ind via et almindeligt browser vindue f.eks. Safari, Edge eller Chrome. Du har begge muligheder.

Min app virker ikke. Hvad skal jeg gøre?

Scroll ned til afsnittet om Troubleshooting længere nede på denne side.

Kan man caste direkte fra app'en?

Denne funktionalitet er desværre ikke mulig direkte i Simplero app’en endnu. Der arbejdes på, at udvikle denne funktionalitet fra Simpleros side, men vi ved desværre ikke, hvornår det er klar.

Vil du caste dine programmer op på dit TV, kan du gøre det på forskellige måder alt efter dit device.

I vores lukkede facebookgruppe for deltagere på Superfit Mor's online programmer kan du søge på 'Chromecast' og se guides til, hvordan du gør.

Kan man gemme videoer i app'en?

Ja, via 'pil ned i mappe'-ikoent øverst til højre i app'en. Knappen gemmer videoen inde i appen, så den kan afspilles, når du ikke er på internettet. 

Gemmefunktionen i app'en gemmer udelukkende de pågældende filer inde i app'en og ikke på din enhed og kan ikke deles ud fra den. 

Pga. hensyntagen til ophavsretten kan du ikke downloade filer fra dine Superfit Mor-programmer hverken i app'en eller i browser.

Copy of Untitled Design-2-4

Troubleshooting

Er der knas med app'en? Få praktiske løsninger her:

Min app virker ikke. Hvad skal jeg gøre?

Prøv allerførst at:

  • Lukke app’en og åben den igen.
  • Logge ud og ind igen og tjek om dette afhjalp problemet.

Hvis ikke det har hjulpet:

  • Slet app'en og geninstaller den.
  • Sluk mobilen og tænd den igen. Tjek herefter om dette afhjælper problemet.

Mine videoer i app'en står bare og "snurrer". Hvad gør jeg?

Har du trykket på 'Gem på min enhed' og nu står videoen nu bare og snurrer uden at loade? 

Tøm de gemte filer fra app'en via skraldespands-ikonet og stream direkte i app'en.

Lige nu (juni 2022) er der desværre en fejl i Simplero app'en, som gør at nogle brugere får problemer med ikke at kunne afspille de videoer, de har gemt. Simpleros tekniske team arbejder på at løse det.

Indtil problemet er løst, anbefaler vi, at du undlader at trykke på 'Gem på min enhed'-ikonet (den lille pil i øverste højre hjørne).

Stream i stedet direkte i app'en (uden at gemme) eller brug en almindelig browser til at logge ind. 

Så skal du blot tømme de gemte filer fra app'en via skraldespands-ikonet. Så kan du streame videoerne direkte i app'en igen.

Jeg logger ind i app'en og mine programmer ligger der, men de er tomme/uden videoer?

Før du bruger app'en første gang, skal du have været logget ind i dit pågældende program via en browser. Så kan app'en nemlig genkende dig.

Brug gerne disse links:

Obs: Det er ikke nødvendigt at logge ind i en browser hver gang, du skal bruge app'en. Kun første gang.

Jeg kan ikke se mit maveprogram i app'en. Hvad gør jeg?

Hvis du har købt Flad Mave Online før december 2019, har du den gamle version (FMO 1.0), der desværre ikke er tilgængelig i app'en, da den ligger i et andet format, der ikke er konvertibelt med app'en. Du kan naturligvis stadig tilgå til FMO 1.0 via en almindelig browser.

Deltagere på FMO 1.0 har mulighed for at komme over på den nyeste version af maveprogrammet (FMO 2.0) med 30 % rabat. Henvend dig via info@superfitmor.dk om dette.

Skal min mobil være opdateret for nyligt?

Ja, sørg for at din enhed er fuldt opdateret til seneste version af styresystemet, når du vil bruge app'en:

Oplever du fortsat problemer med app'en?

Er der mod forventning stadig knas med app'en, trods de ovenstående tricks er afprøvet, skal sagen videre til Simpleros support-team.

Til det har vi brug for følgende oplysninger, som vi skal give dem:

  1. I hvilke træningsprogrammer og hvilke konkrete videoer oplever du problemet? 

  2. Medsend nogle screenshots af, hvordan skærmen ser ud, når du prøver at se en video. 

  3. Hvilken email og/eller Simplero ID logger du ind på app'en med?

  4. Hvilken enhed bruger du? (type og model)

  5. Hvilket styresystem er der på den? (Android / iOS) Og hvilken version af styresystemet er det?
    Guide til at se det på Android 
    Guide til at se det på iPhone /iPad  

Sund inspiration til dig, der er mor

Superfitmor.dk finder du masser af inspiration til sund livsstil for mødre – uanset hvornår du blev mor! Tjek bl.a. ...

Besøg Superfitmor.dk

Nyt Site Platforme forskellige billeder